محل تبلیغات شما سرور ایران

  1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، لازم است که ثبت نام کنید.

مدیریت پیاده سازی CRM

شروع موضوع توسط saleh60 ‏23/12/15 در انجمن مقالات نرم افزار

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/10/15
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    پیاده سازی سیستم CRM که منجر به ارتقاء عملکرد و اثربخشی سازمانی گردد، امری فراتر از نصب یک فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید. و اختصاصی‌سازی و فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید. آن می‌باشد. پیاده سازی موفق سیستم سی آر ام مستلزم تحلیل سیستم بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان، تعیین اهداف و برنامه‌ریزی و همچنین فرهنگ‌سازی در سازمان است. پروژه‌های CRM (مديريت ارتباط با مشتري) در مسیر پیاده‌ سازی و اجرا معمولا با موانعی روبرو می‌شوند که به دلیل نتایج مستقیم عدم آمادگی کافی در‌سازمان می‌باشد. به عنوان مثال، در پژوهشی که توسط موسسه تحقیقاتی فورستر از نظرات بیش از 500 نفر از اعضای پروژه‌های CRM انجام گرفته بود، حدود دو پنجم (200 نفر) اظهار داشتند که مهم‌ترین چالش پیش روی چنین پروژه‌هایی مربوط به ضعف استراتژی CRM نظیرعدم تعیین اهداف روشن است. موانع دیگر اجرای موفق پروژه‌های CRM به ابزارهای مورد استفاده مرتبط است. در این پژوهش، 35 درصد شرکت‌کنندگان به چالش‌هایی فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
     
    وضعیت سفید از این پست تشکر کرده است.