محل تبلیغات شما سرور ایران

  1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، لازم است که ثبت نام کنید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان /نرم افزار CRM

شروع موضوع توسط صبا مقدم ‏30/1/16 در انجمن نرم افزار کاربردی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/1/16
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    مهندس نرم افزار
    محل سکونت:
    اصفهان
    وب سایت:
    سلام دوستان عزیز
    نمی دونم چقدر با فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.اشنا هستید .نرم افزارCRM در گروه نرم افزار های مدیریتی جای دارد که برای مدیریت بخش فروش و بازاریابی از ان استفاده می شود من توی این پست تصمیم دارم امکانات این نرم افزار را برایتان توضیح بدهم و انواع مختلفی که در حاضر در بازار ایران وجود دارد
    به صورت کلی فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.در بازار ایران به دو دسته داخلی و ترجمه شده تقسیم می شوند که هر کدام کاربر خاص خودشون را دارند
    نرم افزار های داخلی نرم افزار های هستند که توسط متخصصان ایرانی براساس نیاز بازار ایران طراحی شده اند. قابلیت بومی سازی براساس نیاز سازمان ها و شرکت های ایرانی را دارند. داری پشتیبانی قوی هستند چون برنامه نویسان و تحلیل گران آنها ایرانی هستند و راحت تر می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. ولی خوب یکسری مشکلات هم دارند و آن اینکه باید با کمک و همکاری کارمندان و خود شما پیاده سازی شوند.و تغیرات ممکن برای شما زمان بر باشد از شرکت های پیشرو در امر تولید این نرم افزار های می توان به شرکت بهبد فرادیس ، شرکت پیام گستر و طلوع اشاره کرد که هر کدام اولویت های خاصی را برای پیاده سازی نرم افزار خود در نظر گرفته اند برای مثال بهبد فرادیس تحت وب بودن و دسترسی آسان برای بازاریابان و نمایندگان را درنظر گرفته و یا اینکه بتواند به سایر نرم افزار های موجود در سازمان یکپارچه شود مثل نرم افزار حسابداری یا انبار .
    گروه دوم نرم افزار های ترجمه شده اند این نرم افزار ها در شرکت های خارجی مانند ویتایگر یا مایکروسافت تولید شده اند و بعضی از شرکت های ایرانی انها را به زبان فارسی برای مشتریان خود ترجمه می کنند خوب قاعدتان این نرم افزار براساس نیاز بازار کشور های دیگه طراحی شده و چون در کد آنها دست برد می شود می توان شامل باگ و یا همان اشکال باشند . پشتیبانی این نرم افزار ها نمی تواند صد در صد باشه چون برنامه نویسان انها در دسترس نیستند و متخصصان ایرانی براساس تجربه خود باید ایرادات به وجود آمده به دلیل تغییر کد را اصلاح نمایند. البته باید عنوان داشت این نرم افزار ها داری قابلیت های بسیاری برای شرکت های بزرگ می باشد درصورتی که به صورت زبان اصلی استفاده شوند و یک متخصص به صورت کامل پرسنل شرکت را آموزش دهد.
    در ادامه توضیحات بیشتری قرار خواهم داد
     
    Parniya. از این پست تشکر کرده است.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/1/16
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    مهندس نرم افزار
    محل سکونت:
    اصفهان
    وب سایت:
    با سلام و عرض ادب
    در ادامه بحث گذاشته باید اضافه کنم در صورت انتخاب هر کدام از نرم افزار های گروه بالا باید به این مسئله توجه داشته باشید که این نرم افزار چه قابلیت های را در اختیار شما قرار می دهد و شما به چه امکاناتی نیاز دارید.
    نرم افزار های crm در واقع همه داری یک کلیت هستند ولی به هر کدام از این نرم افزار ها یکسری قابلیت اضافه شده است در ادامه قابلیت را می گویم و هر کدام را به صورت مفصل توضیح خواهم داد.
    مهمترین قابلیت که در همه نرم افزارهای CRM باید وجود داشته باشد امکان ایجاد یک بانک اطلاعاتی یک پارچه و نسجم است.
    برای این منظور شما باید اطلاعات مشتریان و افرادی که با آنها در ارتباط هستید را در این نرم افزار به صورت کامل وارد نمایید و بتوانید این اطلاعات را دسته بندی و گروه بندی کنید
    برای مثال شما باید بتوانید اطلاعات مشتریان را به صورت حقیقی و حقوقی ثبت کنید اگر مشتری شما حقوقی است باید بتوانید اسامی پرسنل آن شرکت حقوقی را به همراه سمت و جزئیات اطلاعات انها ثبت نماید.
    یکی از ویژگی های مهم سیستم های سی آر آم امکان طبقه بندی مشتریان براساس فیلد های مختلف است برای مثال گروه بندی بر اساس زمینه فعالیت ، گروه بندی براساس پتانسل و میزان ارزش برای سازمان شما ، گروه بندی براساس منطقه جغرافیای و ....
    این ویژگی در ارائه درست خدمات بازاریابی به شما و همکارانتان یسیار کمک خواهد کرد.

    فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
     
    Parniya. از این پست تشکر کرده است.
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/1/16
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    مهندس نرم افزار
    محل سکونت:
    اصفهان
    وب سایت:
    از دیگر قابلیت های که یک نرم افزار crm باید داشته باشد امکان ثبت وظایف و پیگیری آنها می باشد شما باید بتوانید در نرم افزار crm، وظایفی که در قبال مشتریان، همکاران، نماینگان و بازاریاب هایتان دارید ثبت نماید. علاوه براین باید بتوانید این وظایف را پیگیری نماید و نتیجه پیگیری های خود را نیز ثبت کنید در صورتی که این وظیفه مربوط به یک زمان خاص است نرم افزار باید امکان یادآوری آن را به شما داشته باشد. حال موقعیتی را فرض کنید که برای خود وظیفه ای ثبت کرده اید تا به یکی از مشتریان خود جهت ادامه روند فروش محصولی تماس حاصل نمایید ولی بر حسب اتفاق به محل کار خود نرفته اید نرم افزار باید این قابلیت را داشته باشد که به شما از طریق ارسال پیامک و یا ایمیل وظیفه مربوطه را یادآوری نماید و خلاصه ای از وضعیت پرونده مشتری را در اختیار شما قرار دهد. همچنین ممکن است شما به دلیل یک سفر کاری یا تفریحی بخواهید برای مدتی یکی از همکاران بجای شما وظایف تان را پیگیری کنند نرم افزار باید این قابلیت را داشته باشد که شما بتوانید وظایف خود را به همکار یا همکارانی ارجاع دهید. حتی شاید نیاز باشد یک وظیف در شرکت را تعدادی از پرسنل با هم انجام دهند. در این صورت نرم افزار باید این امکان را داشته باشد که شما یک وظیفه را بین تعداد خواصی از پرسنل به اشتراک بگذارید.
    سازمانی را در نظر بگیرید که دارای بازاریاب های پورسانتی هستند و این بازاریابان دوست ندارند همکارانشون از وظایف مربوط به آنها آگاهی داشته باشند یک نرم افزار Crm خوب باید امنیت اطلاعات پرسنل یک شرکت را نیز حفظ کند
    ادامه دارد.
    فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.، فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
     
    Parniya. از این پست تشکر کرده است.