محل تبلیغات شما سرور ایران

  1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، لازم است که ثبت نام کنید.

برخی قابلیت های نرم افزار CRM (نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری)

شروع موضوع توسط tadbirgaran ‏13/2/16 در انجمن نرم افزار کاربردی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏23/8/15
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    وب سایت:
    فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.


    پیوست فایل به تعداد نامحدود به پرونده مشتریان ، تامین کنندگان، نمایندگی ها، کارفرماها، پیمانکارها و...
    جستجوی بسیار سریع اطلاعات
    پروژه های فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید. و فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.:

    ثبت و مدیریت پروژه های فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید. و فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.

    مدیریت پیگیری ها:
    مدیریت وظایف پرسنل شامل تعریف وظایف، ارجاع وظیفه به سایر کاربران و یادآوری وظایف به کاربران
    ثبت سابقه ارتباط با مشتری(تماسهای برقرار شده،جلسات برگزار شده، ارسالات انجام شده شامل ایمیلها، فکسها، نامه ها، نمونه محصولات و ...)

    مدیریت فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید. و فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.:
    مدیریت کالا/خدمت، استعلام قیمت، قیمت گذاری کالا/خدمت
    مدیریت پروژه های فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.، فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید. و...
    ثبت گزارش کار مربوط به هر پروژه

    صدور فاکتور و پیش فاکتور فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.:
    سوابق خرید مشتریان (صدور پیش فاکتور/فاکتور برای مشتریان به همراه نمونه های قابل چاپ)



    تعیین نحوه پرداخت مشتریان به همراه آلارم تاریخ سررسید اقساط و محاسبه مانده حساب مشتریان

    انبار:

    ورود/خروج کالا به/از انبار/ مرجوعی ها
    محاسبه موجودی انبار
    ثبت سفارشات تولید


    کاربران:
    تعریف کاربران

    تعیین سطح دسترسی برای کاربران جهت دسترسی به فرمها و عملیاتها

    تعیین سطح دسترسی به اطلاعات


    ارسالها:
    ارسال SMS برای یک یا گروهی از مشتریان، نمایندگی ها، تامین کنندگان و...
    ارسال ایمیل (Email) برای یک یا گروهی از مشتریان، نمایندگی ها، تامین کنندگان و ...
    ارسال فکس (Fax) برای یک یا گروهی از مشتریان، نمایندگی ها، تامین کنندگان و ...

    دریافت ها:

    دریافت SMS و ثبت در سابقه ارتباط با مشتری

    دریافت Email و ثبت در سابقه ارتباط با مشتری


    تیکت ها:
    قابلیت تعریف و مدیریت تیکت جهت مشکلات و شکایات مطرح شده از سوی مشتریان
    قابلیت تعریف بررسی ها و اقدامات انجام شده توسط هر یک از کاربران در خصوص رفع مشکل مشتری
    قابلیت ثبت وظیفه و ارجاع به کاربران جهت پیگیری مشکلات و شکایات مشتری

    خدمات پس از فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.:

    ثبت مشکلات مطرح شده در خصوص کالاها و تجهیزات مورد سرویس

    ثبت امانات و قطعات مصرفی و خدمات ارائه شده مانند تعمیر، گارانتی و ... به همراه هزینه های انجام شده

    قابلیت تعریف بررسی ها و اقدامات انجام شده توسط هر یک از کاربران در خصوص رفع مشکل مشتری
    قابلیت ثبت وظیفه و ارجاع به کاربران جهت پیگیری مشکلات


    کالرآیدی:
    نمایش اطلاعات تماس گیرندگان و مشاهده سابقه ارتباطی با آنها

    گزارشات لیستی و آماری / تحلیلی:
    گزارش گیری از اطلاعات مشتریان، تامین کنندگان، نمایندگی ها و ...
    گزارش گیری از پرونده ها، ارتباطات ، عملکرد پرسنل، پیش فاکتورها و فاکتورها، ارسالات و ... به صورت لیستی و نموداری(آماری)

    امنیت :
    پشتیبان گیری زمانبندی شده از اطلاعات نرم افزار
    امکان خروجی گرفتن از اطلاعات درکلیه فرمها با فرمت اکسل و ...

    استفاده از فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید. ماندگار هم در شبکه داخلی و بدون اینترنت میسر است و هم از طریق اینترنت از هر جای دنیا(تحت وب).
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏31/10/16
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    جهت پاسخگویی مشکلات کامپیوتری و اندروید با ناجیان رایانه تماس بگیرین9099070543